סקירת מוצר SAP Business One

סקירת מוצר SAP Business One

Business One הוא תוכנת ה- ERP של SAP לעסקים קטנים ובינוניים (SMB) המאכלסת פונקציות נרחבות, שיטות עבודה מומלצות ותהליכים ספציפיים לתעשייה. ההתמקדות היא במוצרי צריכה, מכונות ורכיבים תעשייתיים, שירותים מקצועיים, מידע קמעונאי והפצה סיטונאית.

הפונקציות העיקריות של SAP Business One כוללות סיוע למשתמשים להתייעל בתהליכים מרכזיים,  לקבל תובנה רבה יותר על העסקים שלהם ולקבל החלטות על בסיס מידע בזמן אמת כדי להביא לצמיחה רווחית.

SAP Business One מסייע בהפחתת עלויות ניהול העסק ומכוון לפונקציונליות מקיפה כוללת, כולל סיוע בפיננסים, רכישה, מלאי, מכירות, ניהול פרויקטים, תפעול ויחסי לקוחות.

אחד היתרונות העיקריים של תוכנה זו הוא שכל המידע הקריטי נלכד ומוצג בפתרון יחיד באמצעות ממשק פשוט. משתמשים גם יכולים להתחבר ולהפעיל שאילתות ממקורות נתונים מרובים בו זמנית, מה שמאפשר להם לבצע ריבוי משימות והפחתת עומס עבודה.

ניתן להתקין תוכנה זו פיזית בבית העסק על השרת המשרדי או בשרת ענן ומשולבת במודול בינה עסקית המעניק ניתוח שימושי. התמחור מבוסס על מספר המשתמשים שיש ללקוח במערכת בכל זמן נתון.

מאפיינים של תוכנת SAP

SAP Business One הוא פיתרון ERP הכולל, כך שיש לו שפע של תכונות. בסקירה זו נתמקד בתכונות הליבה החשובות ביותר שלה.

ניהול פיננסי – SAP Business One מארח מערך שלם של כלים לביצוע פעולות פיננסיות יעילות המסייעות בשיפור השוליים, צמצום טעויות והובלת קבלת החלטות רווחיות יותר. כלים אלה כוללים חשבונאות, ניהול תזרים מזומנים, מערכת לניהול נכסים קבועים, מאפייני בנקאות ופיוס ודיווח וניתוח פיננסי.

מכירות וניהול לקוחות – תכונות אלה מאפשרות למשתמשים לפקח על תהליך המכירה המלא ומחזור חיי הלקוחות, החל מקשר ראשוני ועובר מכירה סופית, שירות לאחר מכירה ותמיכה. המודול עוסק בניהול מכירות והזדמנויות, ניהול קמפיין שיווקי, ניהול לקוחות, ניהול שירות, דיווח וניתוח ומכירות סלולריות.

בקרת רכש ומלאי – כלי זה מנהל את מחזור ההזמנה לתשלום המלא, כולל קבלות, חשבוניות, החזרים ותשלומים כדי לייעל את שיטות הרכישה ועלויות הפיקוח. רכיבים כוללים תהליכי רכש יעילים, ניהול נתוני אב, שילוב מחסן וחשבונאות עם סנכרון בזמן אמת ותכונות לתשלום חשבונות, ודוחות משולבים עם נתונים בזמן אמת.

בינה עסקית – מודול ה- BI רותם נתונים כלל-ארציים ליצירת דוחות בזמן, הניתנים להתאמה אישית ומדויקים. הדוחות בנויים עם כלים אינטואיטיביים, ניתוחים אינטראקטיביים עם מדדים מוגדרים מראש וחזות נתונים חזקים.

אנליטיקס ודיווח – משתמשים יכולים ללכוד את כל המידע הקריטי בזמן אמת ולהפוך אותו לזמין באופן מיידי בכל רחבי החברה באמצעות לוחות מחוונים ודוחות.

שוק היעד

בעוד של- SAP מוצרים רבים התומכים בחברות בכל הגדלים, SAP Business One מתייחס במיוחד לעסקים קטנים ובינוניים בענפים רבים.

בחירת פיתרון ERP עוסקת במציאת ההתאמה הנכונה.

יישום / אינטגרציה

ניתן לפרוס SAP Business One בשרת מקומי או בענן. תוכנה זו נמכרת באופן בלעדי באמצעות שותפים מורשים של SAP אשר מתמחים במתן שירותי מחשוב לעסקים.

לאחר לקוח שרכש את Business One, SAP מספקת פורטל עזרה בו המשתמשים יכולים לברר כיצד להגדיר, ליישם ולשדרג את התוכנה. לאחר כניסה לפורטל העזרה, המשתמשים יכולים גם להגדיר הרשאות, להפיק דוחות ולהרחיב את התוכנה באמצעות הרחבות.

SAP מספקת גם מדריך מועיל איתו העסק שלך יכול לתכנן את יישומו.

תמחור

SAP Business One נמכר באמצעות שותפים מורשים. חברות רישיונות ומשלמות עבור מספר המשתמשים שיש להם בכל זמן נתון. באמצעות המבנה המודולרי שלה, חברה יכולה לרכוש רישיון למילוי צורך מיידי ואז להתקשר עם משתמשים נוספים בהמשך.

לפרטים נוספים צרו קשר